Urząd Miasta Leszna przywraca od 25 maja bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności. Odbywać ona się będzie z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych. Dodatkowo podtrzymana zostanie konieczność wcześniejszego ustalenia terminu załatwienia sprawy w urzędzie telefonicznie lub za pośrednictwem skrzynki mailowej.
Urząd zachęca jednak do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty korzystając metod komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna.
Przy każdym stanowisku każdego wydziału będzie mógł przebywać tylko jeden klient. W każdym budynku UML znajdują się dystrybutory środków odkażających. Urząd czynny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Od 25 maja czynna będzie kasa PKO w budynkach UML przy ul. Karasia 15. Ta w wydziale komunikacji przy ul. Wałowej zostanie uruchomiona prawdopodobnie w czerwcu. Od poniedziałku również przestanie funkcjonować specjalny numer telefonu, który czynny był popołudniami oraz zniknie urna podawcza.
fot. UML