• Strona TVML
  • Nagrania
  • Pogoda
  • Nasza ekipa
  • Kontakt
piątek 6 czerwca 2025
Tryb pracy DZIEŃ/NOC
  • Sport
  • Kultura
  • Na sygnale
  • Zwierzaki
  • Muzyka
  • Sport
  • Kultura
  • Na sygnale
  • Zwierzaki
  • Muzyka
piątek 6 czerwca 2025
Tryb pracy DZIEŃ/NOC
  • Strona TVML
  • Nagrania
  • Pogoda
  • Nasza ekipa
  • Kontakt
SPORT
KULTURA
MUZYKA
ZWIERZAKI
NA SYGNALE

Zamknęli market na Zatorzu. Szykują się wielkie zmiany

Zamknęli market na Zatorzu. Szykują się wielkie zmiany
36
SHARES
3.6k
VIEWS
Udostępnij na FacebookUdostępnij na Twitter
Szacowany czas czytania tekstu: 1 min

Od poniedziałku zeszłego tygodnia mieszkańcy Zatorza nie robią już zakupów w sklepie Biedronka przy ulicy Kasprowicza. Sklep został zamknięty. Szykują się wielkie zmiany.

Market Biedronka przy ulicy Kasprowicza powstał w miejscu dawnej dyskoteki “Od Zmierzchu Do Świtu”. Klub spłonął w 2005 roku. Po tym wielkim pożarze zburzono wszystkie budynki i po nocnym klubie nie pozostał ani ślad. Teraz w tym miejscu funkcjonują prywatne gabinety lekarskie oraz sklep Biedronka.

Mieszkańcy leszczyńskiego Zatorza nie zrobią zakupów w tym markecie przez około 6 tygodni. Sklep przejdzie termomodernizację, zmienione zostaną barwy budynku. Otwarcie planowane jest na 27 lipca. – Prace remontowe planowane są do końca lipca br. Sklep zostanie dostosowany do najnowszego konceptu 3.0 – mówi Ewa Jakubik, kierownik operacji i sprzedaży w sieci Biedronka.

Sklep zostanie podzielony na wygodne strefy. – Dla komfortu klientów podzielony będzie na wygodne strefy: owoców, warzyw, strefę z produktami promocyjnymi, zastosowane zostaną również rozwiązania proekologiczne, takie jak energooszczędne urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2.” – dodaje Jakubik.

Biedronka sukcesywnie remontuje swoje markety i dostosowuje je do swoich nowych standardów kolorystycznych i nie tylko. W Lesznie kilka sklepów już zostało odświeżonych.

Zobacz też:

  • Przebudowa ulicy Kiepury coraz bliżej. Przetarg rozstrzygnięty
  • Ninja Park – nowa atrakcja na mapie Leszna (zdjęcia)
  • Emeryci z Leszna stracili 120 tysięcy złotych
  • Zegar z wieży ratuszowej przeszedł gruntowny remont
  • Miłość do muzyki. Rozmowa z Piotrem Kupichą z zespołu Feel
Tagi: Biedronka ZatorzeKiedy otwarcie Biedronki na Zatorzu?LesznoMarket na Zatorzu LesznoZatorze Leszno

Czytaj też

Przebudowa ulicy Kiepury coraz bliżej. Przetarg rozstrzygnięty
Aktualności

Przebudowa ulicy Kiepury coraz bliżej. Przetarg rozstrzygnięty

5 czerwca, 2025
Ninja Park – nowa atrakcja na mapie Leszna (zdjęcia)
Aktualności

Ninja Park – nowa atrakcja na mapie Leszna (zdjęcia)

5 czerwca, 2025
Zegar z wieży ratuszowej przeszedł gruntowny remont
Aktualności

Zegar z wieży ratuszowej przeszedł gruntowny remont

4 czerwca, 2025
F-16 ponownie nad Lesznem (zdjęcia)
Aktualności

F-16 ponownie nad Lesznem (zdjęcia)

3 czerwca, 2025
Karol Nawrocki prezydentem elektem!
Aktualności

Karol Nawrocki prezydentem elektem!

2 czerwca, 2025
Leszno postawiło na Rafała Trzaskowskiego
Aktualności

Leszno postawiło na Rafała Trzaskowskiego

2 czerwca, 2025

Najnowszy materiał

Ostatnio dodane

  • Przebudowa ulicy Kiepury coraz bliżej. Przetarg rozstrzygnięty 5 czerwca, 2025
  • Ninja Park – nowa atrakcja na mapie Leszna (zdjęcia) 5 czerwca, 2025
  • Emeryci z Leszna stracili 120 tysięcy złotych 5 czerwca, 2025
  • Zegar z wieży ratuszowej przeszedł gruntowny remont 4 czerwca, 2025
  • Miłość do muzyki. Rozmowa z Piotrem Kupichą z zespołu Feel 4 czerwca, 2025

© 2022 Live Production

Telewizja TVML została utworzona w 2012 roku przez młodzież i studentów z Leszna. Działamy pod Stowarzyszeniem Leszczyńskie Media, dzięki czemu dostajemy duże wsparcie. Realizujemy różne materiały i projekty, które angażują społecznie i stwarzają nowe możliwości rozwoju. Nie brakuje nas także na najważniejszych wydarzeniach w Lesznie i okolicach. Wpis do KRRiT telewizji nadawanej poprzez teleinformatyczne środki komunikacji pod numerem: 910. Postanowieniem Sądu Okręgowego w Poznaniu Telewizja TVML została wpisana do Rejestru Dzienników i Czasopism pod numerem: 3693. Wszelkie skargi i uwagi prosimy składać na nasz adres e-mail podany poniżej. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna. E-mail: [email protected]

Nadawca podlega jurysdykcji polskiej, a organem właściwym w sprawach radiofonii i telewizji jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji,
01-015 Warszawa, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

Dane identyfikujące beneficjentów rzeczywistych nadawcy są ujawnione w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych dostępnym pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj

  • Kontakt
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Facebook Youtube
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
  • Strona TVML
  • Nagrania
  • Pogoda
  • Nasza ekipa
  • Kontakt

© 2022 Live Production.pl